Retourbeleid
Na ontvangst van uw bestelling heeft u 30 dagen de tijd om te beslissen of u het product wilt behouden of moeiteloos wilt retourneren.
Ben je niet tevreden met je bestelling of heb je de verkeerde maat besteld? Geen probleem! U kunt uw bestelling binnen 30 dagen retourneren of ruilen. Als u uw bestelling wijzigt, sturen wij u kosteloos de juiste maat of het juiste product toe. Neem in deze situaties contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@vincevanburen.nl
Ifthe retum is caused bv the consumer, consumer should be responsible for the shipping fe. The specific fee should be based on the expres companyyou choose.
If due to our reasons, the goods received are damaped or not correct. and the consumer is not required to bear the shipping fee for this reason
Gemakkelijk RETOURNEREN in 4 eenvoudige stappen
Stap 1: Stuur een e-mail naar info@vincevanburen.nl en onze medewerkers sturen u een retourformulier. Lees de voorwaarden van het retourformulier goed door voordat u het product verzendt.
Stap 2: Vul het retourformulier volledig in.
Stap 3: Stuur uw bestelling naar het adres op het retourformulier. Stuur de goederen samen met het ingevulde retourformulier naar het adres dat op het retourformulier staat vermeld. Zorg ervoor dat het pakket een trackingcode heeft. Als afzender bent u verantwoordelijk voor de verzend- en administratiekosten.
Stap 4: Zodra wij het pakket in goede staat ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen op uw bankrekening wordt teruggestort.
Gemakkelijk RUILEN in 4 eenvoudige stappen (als er maatproblemen zijn)
Stap 1: Stuur een e-mail naar info@vincevanburen.nl en vermeld daarin uw bestelnummer en de maat van het product waarvoor u de juiste maat wilt. U ontvangt dan een retourformulier, waarmee u het verkeerde product kunt retourneren
Stap 2: Vul het retourformulier in.
Stap 3: Stuur uw bestelling naar het adres op het retourformulier. Stuur de goederen samen met het ingevulde retourformulier naar het adres dat op het retourformulier staat vermeld. Zorg ervoor dat het pakket een trackingcode heeft. Als afzender bent u verantwoordelijk voor de verzend- en administratiekosten.
Stap 4: Ten slotte zal ons klantenserviceteam u voorzien van nieuwe trackinginformatie voor uw gratis ruil, zodat u de status ervan kunt volgen.
Eenvoudig te vervangen in 4 eenvoudige stappen (bij beschadigde producten)
Stap 1: E-mail info@vincevanburen.nl met foto's of een korte video van het defecte/beschadigde product dat u heeft ontvangen en een korte beschrijving van het probleem met het product.
Stap 2: Na ontvangst van de foto's/video's van het door u ontvangen product zal ons team dit bevestigen.
Stap 3: Na succesvolle verificatie stuurt ons team u een gratis vervangende bestelling.
Stap 4: Ten slotte geeft ons klantenserviceteam u de nieuwe trackinginformatie van de gratis vervanging, zodat u de status ervan kunt volgen.
If the return is caused by the consumer, consumer should be responsible for the shipping fee. The specific fee should be based on the express company you choose.
If due to our reasons, the goods received are damaged or not correct, and the consumer is not required to bear the shipping fee for this reason.
LET OP: Voordat u de producten naar het retouradres adres retourneert, dient u het retourformulier in te vullen. Het retourformulier moet met het pakket meegestuurd worden. Voor het retourformulier kunt u contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar: info@vincevanburen.nl